Mennyből az angyal

Kedves Jèzuska!
Szeretnèm ha az emberek boldogak lennènek ès nem hazudnának maguknak.
Köszi.
Ui .: Ha mi nem hiszünk bármiben , te sem hiszel bennünk?
Nem csodálkozom.
Szija.
Ui2.: Èn sem benned hiszek, hanem a csodákban. De az már kezdetnek jò, nem?
Pusz.
Ui3.: Meddig tart a tarthatò ès meddig szabad szabadnak lenni?
Ui4.: Ugye meg fogok gyògyulni? Ugye lehetek mèg olyan, amilyennek kèpzeltem?
Ugye nem kell kukába dobnom a rajzaim ès ugye mèg nem kèső èlni s nem csak dolgozni?
Ui5.: Ugye amit elkèpzelek azt èn teremtettem, tehát büszke lehetek, hogy használom, amivel èpìthetek? Ugye megdicsèr egy szellem, hogy tettem valamit?
Ui6.: Itt nagyon sötèt van. Nincs fèny a mellkasomban. Eltèvedtem. Ugye nem halok meg, mert nem lesz kedvem?
Ui7.: Ugye csak nèha mèrges vagyok ès azèrt beszèl hozzám a kertben az a kötèl?
Ui8.: Ugye lètezel, hogy ne legyek mèrges? Ugye?
Ui9.: Unom már ,hogy egyáltalán a fejembe vettelek.
Már nincs kedvem rád fogni. Csak ők hagy legyenek boldogak. Ti

tanultak, ti ostobák. Ti ellenállò együttműködők. Senkit sem èrdekel semmi.

Hozzászólás